Карта сайту
- Головна
- Інформація про інклюзивно-ресурсний центр
- Про нас
- Склад ІРЦ
- Основні завдання ІРЦ
- Положення про ІРЦ
- Організація проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дітей
- План роботи
- Графік засідань
- Організація психолого-педагогічного супроводу та надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дитині з особливими освітніми потребами
- Законодавчі та нормативні документи
- Методичні рекомендації та поради ІРЦ
- Інклюзивна форма навчання
- Навчальні програми та Типові навчальні плани
- Програми для дітей із затримкою психічного розвитку
- Програми для дітей з порушеннями розумового розвитку
- Програми для дітей з помірними порушеннями розумового розвитку
- Програми для дітей з порушенням опорно-рухового апарату
- Програми для дітей з порушеннями слуху
- Програми для дітей з порушеннями зору
- Типові навчальні плани для дітей із ООП
- Про навчальні плани та організацію навчально-реабілітац процесу для учнів з особливими освітніми потребами - МОН 2017 2018
- Індивідуальна форма навчання
- нозології
- Фонетико-фонематичне недорозвинення мовлення
- Загальне недорозвинення мовлення І рівня
- Загальне недорозвинення мовлення ІІ рівня
- Загальне недорозвинення мовлення ІІІ рівня
- Затримка розвитку психічних процесів
- Порушення слуху
- Порушення зору
- Порушення опорно-рухового апарату
- Інтелектуальний розвиток нижче вікової норми
- Помірне недорозвинення психічних процесів
- Аутизм
- Синдром Дауна
- Гіперактивна дитина
- Зразки документів
- Контакти
- Новини
- Список питань
- Спілкування
- Бажаєте допомогти?
- Оголошення
- Події
- Календар
- Інформація про інклюзивно-ресурсний центр