• Головна
  • Карта сайту
  • Контакти
  • Для слабозорих
  • Звичайна версія
  • Налаштування
  • Пошук
  • Увійти
укр 
  • рус

Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр" Олександрійської районної ради Кіровоградської області

Система шкільного менеджменту School Champion

Depositphotos_73276279_m-2015.jpg
2017-05-23_145617 (1).jpg
175.jpg
d838d64453a4.jpg
gurtku_1f21d.jpg
0371fea-dity-osvitni-potreby6 (1).jpg
child-with-down-syndrom-and-mom_en1cwr.jpg
  • Інформація про інклюзивно-ресурсний центр
    • Файловий архів
    • Про нас
    • Склад ІРЦ
    • Основні завдання ІРЦ
    • Положення про ІРЦ
    • Організація проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дітей
    • План роботи
    • Графік засідань
    • Організація психолого-педагогічного супроводу та надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дитині з особливими освітніми потребами
  • Законодавчі та нормативні документи
  • Методичні рекомендації та поради ІРЦ
    • Поради
    • Методичні рекомендації
  • Інклюзивна форма навчання
    • Нормативно-правові документи
    • Перелік та зразки документів для організації інклюзивної форми навчання
  • Навчальні програми та Типові навчальні плани
    • Програми для дітей із затримкою психічного розвитку
    • Програми для дітей з порушеннями розумового розвитку
    • Програми для дітей з помірними порушеннями розумового розвитку
    • Програми для дітей з порушенням опорно-рухового апарату
    • Програми для дітей з порушеннями слуху
    • Програми для дітей з порушеннями зору
    • Типові навчальні плани для дітей із ООП
    • Про навчальні плани та організацію навчально-реабілітац процесу для учнів з особливими освітніми потребами - МОН 2017 2018
  • Індивідуальна форма навчання
    • Нормативно-правове забезпечення
    • Зразки документів для організації індивідуальної форми навчання
  • нозології
    • Фонетико-фонематичне недорозвинення мовлення
    • Загальне недорозвинення мовлення І рівня
    • Загальне недорозвинення мовлення ІІ рівня
    • Загальне недорозвинення мовлення ІІІ рівня
    • Затримка розвитку психічних процесів
    • Порушення слуху
    • Порушення зору
    • Порушення опорно-рухового апарату
    • Інтелектуальний розвиток нижче вікової норми
    • Помірне недорозвинення психічних процесів
    • Аутизм
    • Синдром Дауна
    • Гіперактивна дитина
  • Зразки документів
    • Документи для психолого- медико-педагогічного вивчення дитини
    • Документи для організації індивідуальної форми навчання
    • Документи для організації іклюзивної форми навчання
  • Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Профіль

Увійти

Щоб побачити зміст цієї сторінки, Вам необхідно вказати свої логін та пароль. Якщо Ви ще не маєте власних логіна та пароля, Ви можете зареєструватися.

  • Відновити пароль
  • Реєстрація
Версія для друку
Empty
Empty
Empty
< >
Дата останньої зміни 11 Квітня 2019
  • Інформація про інклюзивно-ресурсний центр
  • Законодавчі та нормативні документи
  • Методичні рекомендації та поради ІРЦ
  • Інклюзивна форма навчання
  • Навчальні програми та Типові навчальні плани
  • Індивідуальна форма навчання
  • нозології
  • Зразки документів
  • Новини
  • Оголошення
  • Події
Бажаєте допомогти?
Цей сайт безкоштовний!
Система шкільного менеджменту School Champion
© 2013 Усі права захищені.
VKontakteПідписатися на RSS
Догори